0
0
0

Правильне освітлення магазинів дитячого одягу

 Правильне освітлення магазинів дитячого одягу

   Для кожного товару є свої особливості. Розміри товару, зовнішній вигляд, подача товару, висота стель, цільова аудиторія ваших покупців впливає на продаж та ціну. Включно з дитячими товарами! Діти є багатьох наших читачів, і грамотні рішення про покупку вони приймають після зважування безлічі факторів. Як і думка про один і той же магазин може відрізнятися у різних людей. У рівняння втручається ще й думка самої дитини. Наприклад, для дітей не стільки важлива практичність, вартість і якість речі, для них головну роль відіграє зовнішній вигляд, яскравість, знайомі малюнки, персонажі. Тому, збалансувати всі інтереси одночасно, дітей та батьків, а також господаря магазину – завдання не з найлегших.

   Чому магазини дитячого одягу – складне місце для освітлення? Постановка світла впирається в різні за форматом стелажі, велика кількість яскравих кольорів і необхідність хорошої передачі кольору. Щоб підібрати собі якісні лампочки, треба звертатися до спеціальних технічних прийомів: правильно ділити приміщення на зони, використовувати горизонтальні стійки окремо від вертикальних полиць, використовувати зрозумілі дітям інструменти, щоб вони підійшли до них разом з батьками. Ну, і звичайно, створити яскравий зовнішній вигляд на вулиці, вивіску або мультяшні фігури, з відповідним підсвічуванням прожектором або світильником зовнішнього освітлення.

Критії успіху

   Який критерій «правильності» для дітей? Яскрава, кольорова атмосфера, з великою кількістю ламп, стрілок, на підлозі та на стінах, а також ігрова атмосфера. Якщо у вас буде подібний торговий зал, то дитина відчує себе у найкращому настрої, дозволить проводити примірку одягу. Ви ж знаєте, щоб його одягнути, його треба чимось відволікти і відволікати ви його зможете деталями інтер'єру, де все нове і цікаве. Для створення подібного освітлення вам знадобляться лампи з хорошим світловим потоком. Крупногабаритні LED-панелі, або потужні стельові світильники з яскравими напівпровідниками.  Саме світлодіоди можуть гарантувати яскравість і ультратонкий розмір, при цьому не втрачаючи ні в одному аспекті, ні в безпеці, ні довговічності.

   Щодо батьків, та умов для них, то магазин повинен надати достатньо місця, щоб можна було приміряти одяг. Тим більше, що батьки, найчастіше мама, ходять разом з дітьми до середнього підліткового віку і вибирають речі разом. Кожна зона в магазині: взуттєва або одягу повинна відповідати нормам освітленості. Діапазон світлового відтінку варіюється від 3200 до 4000 К. Тобто, нейтральне біле світло, не надто яскраве, і не жовте домашнє. Світлодіодні світильники з нейтральним кольором світіння допомагають вибирати та приміряти, не навантажуючи очі.  Тим більше що саме таке світло найближче до природного сонячного світла. Кожна зона магазину освітлюється окремим набором світильників, це їхня зона, це їхня відповідальність. Щоб промені не перетиналися із сусідніми відділами та не перетягували на себе увагу асортиментом.

   Важливо не забувати про те, що повинні існувати переходи між зонами (відділами). В одному магазині зустрічається різний асортимент, від одягу на плічках, до високих полиць, та взуття на кількох стелажах, аж до рівня землі. Якщо у вас є полиці, то верхні з них отримують максимум світла від стельового освітлення, а нижні будуть у тіні, якщо не сказати в темряві. Тому, подібні зони треба освітлювати лампами як зверху, так і акцентованим світлом збоку, з протилежної стіни, використовуючи трекові світильники спрямованого світла. Щоб не створювати тіньові ділянки, комбінуйте кілька способів, і так всі відділи вашого магазину освітлюватимуться з достатньою часткою. Не буде жодного дискомфорту, не буде відмов чи дрібних причіпок з боку покупців. Прохідність магазину буде набагато кращою. 

   Можливо також вирішити це питання за допомогою лінійних світильників, встановивши їх над проходами з одягом. Тоді доведеться додавати панелі або треки, щоб повністю освітлити товар, підкреслити пропозицію зі знижкою або нову колекцію. Шанс на успіх буде набагато вищим, якщо використовувати для освітлення дизайнерські світильники з дерева. Вони найкраще підійдуть до молодіжних колекцій, до джинсів та черевиків. Але якщо зупинитися тільки на лінійних світильниках, то ви створите досить стандартне офісне освітлення і ніякої загадки, азарту або вибору у покупця не буде.

  

   Незважаючи на той варіант, який ви виберете, важливо пам'ятати, що рівномірне світло має бути по всій площі магазину. Без темних зон, без темних кутів яскраво в кабінках для примірки. Використовуйте плафони, матові захисні екрани, відбивачі та плафони з широким кутом. Тим більше, що така система завжди дозволить вам провести перепланування, розмістити додаткові стійки або поміняти асортимент. І цього разу, вам не знадобиться вирішувати питання з освітленням, вирішувати питання з переобладнанням. Світло буде якісним і незмінним із самого початку.

Стиль та форма

   Відразу скажемо, що магазин дитячого одягу не повинен ставати магазином іграшок. І копіювати його в окремих проявах також не треба. Магазин дитячого одягу має бути схожим на дорослий магазин, але з елементами позитиву, кольорів, дитячих персонажів із мультфільмів та кіно. Зрозуміло, що розміщення одягу теж повторює дорослі магазини, тільки з тією різницею, що освітлювати доведеться кольоровіші речі, насичені та яскраві. Ви ж знаєте, що на них завжди багато блискіток, декоративних малюнків, принтів, прикрас.

   Якщо у вас магазин прямокутної форми з великими вітринами в цілу стіну, то варто зробити зонування приміщень. Стелю не обов'язково має займати виключно LED-панелі, можуть бути ще й інші варіанти. Наприклад, можна використовувати трекові світильники, щоб підсвітити манекени на вітрині, привернути увагу дітей до знайомих персонажів або здивувати батьків багатством вибору, асортиментом хороших речей. Звичайні панелі світили в очі людям, які знаходяться на вулиці та створювали непотрібне відображення тим, хто перебуває всередині. А ось трекові світильники VELA справляються із завданням набагато краще. Прибираючи будь-які відображення та освітлюючи виключно товар, перебуваючи прямо над ним, під краєм вітрини.

Кожна річ потребує своєї лампи, своєї температури. Тобто зимовий одяг краще освітлювати нейтральним чи теплим світлом, але не холодним. Якщо є можливість зробити кілька незалежних зон у себе в магазині це чудово. Якщо є можливість зробіть переходи між зонами, наприклад: спортивна секція, шкільна форма, зимній одяг, літній одяг. І кожна зона зі своїм світильником.  Спортивна секція завжди освітлюється яскраво і холодними тонами. Літній та зимовий одяг освітлюється теплими тонами. Шкільна форма освітлюється в нейтральних тонах.  Так буде підкреслено не тільки дизайн магазину, але і розставлені правильні пріоритети по кожному типу одягу.
   Не варто забувати про найнижчий рівень нашого магазину. Тут розміщується взуття, і тут можуть бути дзеркала для примірки. Зрозуміло, що світло йде зверху в більшості традиційних дизайнів, але що робити з підсвічуванням на рівні землі і підсвічуванням полиць, які розташовані внизу? Ви можете вирішити це питання за допомогою простого рішення - використовувати точкові світильники, які вбудовуються в полиці або вбудовуються в підлогу, обрамляють дзеркало примірочної по периметру. Звичайно, ви бачили такі дзеркала. Вони бувають у гримерних зірок шоу-бізнесу, коли вони готуються до виступу. Так само можна підійти і до продажу взуття. Ноги ваших дітей будуть зірками в магазині, і відображення ви будете дивитися через такі дзеркала з дрібною світлодіодною стрічкою або точковими світильниками навколо краю. Крім цього, не варто всю підлогу забивати безліччю моделей, займаючи весь порожній простір. Це допустимо тільки в тому випадку, якщо ваш товар продається в нижньому ціновому сегменті та клієнти знайдуть те, що їм подобається у будь-якому випадку. В інших випадках – залиште вільне місце!

   І ще один важливий елемент стилю – освітлення вхідної зони. Вхід має бути яскравим, освітлюватися краще, ніж проста зона, і ми зараз говоримо про зовнішнє освітлення, про вуличне. Так ви не тільки залучаєте людей, що проходять повз, до вашої вітрини, ви також показуєте їм на вхід, що варто зайти і подивитися асортимент. Якщо подобається зовнішній вигляд, це викликає бажання поспілкуватися ще кілька хвилин з незнайомцем. Така ж логіка супроводжує і магазин. Яскравий зовнішній вигляд обіцяє щось цікаве всередині, варто перевірити. Ви все одно не дізнаєтеся, що всередині, доки не спробуєте, а зовнішній вигляд повинен вас стимулювати до спроби. Коли покупець заходить всередину, то рівень яскравості спадає і починається оцінка дизайну в цілому, стін, стель, стояків та ввічливості продавців. Діти, у свою чергу, оцінять яскравість і стиль моментально, здивовано розкривши рота, даючи батькам час на оцінку товарів та пошуку потрібного. Фігурки дитячих мультфільмів, що світяться, можуть бути закріплені на фасаді або зустрічати на вході. Сподобалося вам, сподобалося дитині! Тепер саме час захопити їх ціною та покупкою!

Висновки

   Освітлення магазинів з дитячим одягом – це не найскладніше завдання з тих, які можна уявити, але, з іншого боку, потребує яскравості, експериментів та динаміки. Світло має ідеально заповнювати простір, створювати сприятливу атмосферу для покупок. І якщо ви знаходитесь всередині великого супермаркету, гіпермаркету, торговельного центру, або у вас окремий магазин на прохідній вулиці. це також зіграє свою роль в оформленні інтер'єру. Стилістика, площа та форма вітрин впливають на розташування основних стельових світильників та точкових акцентних ламп. 

   Особливість великих торгових центрів у тому, що там достатньо місця, щоб створити окремі зони. Дитячий відділ, шкільний відділ, спортивний і для найменших дітей, включаючи для новонароджених. Стійка ременів, аксесуарів, запонок або краваток для майбутніх джентльменів, що окремо стоїть. Тут усьому знайдеться місце. Їх можна освітлювати підвісними світильниками, що висять на тросі або дроті.

   Особливість невеликих магазинів у тому, що на вітрину виставляється одразу 5-10 моделей з відмінним зовнішнім виглядом, тобто, йде спроба максимально використовувати площу вітрини і, природно, освітлення вітрини буде йти від точкових світильників встановлених відразу за вікном вітрини, по краю. Асортимент товарів має бути однієї групи, наприклад, тільки футболки або куртки. Не намагайтеся змішати різні типи продуктів на одній вітрині маленького магазину. Краще виставити тільки красиві моделі з яскравим зовнішнім виглядом. Це набагато ефективніше.

   Магазини з високими стелями та великою площею використовують підвісні світильники на висоті близько 3 метрів. Це трохи вище, ніж звична для нас стеля зі світильником у 2,5 метри. Але так він буде не настільки помітним, зате створить хороший рівень світла. 2,5 метри – це висота звичайної квартири, а це явно не можна назвати приміщенням з високими стелями.

   Акцентне освітлення не настільки сильно впливає на дітей. Акцентне освітлення відіграє роль лише для дорослих, які дивляться на ціни, знижки та розпродажі. Дітям такі речі невластиві. Їм хочеться бачити яскраві знайомі картинки, кольори та персонажів, і ціна їх точно не хвилює. Тому застосовувати точкове акцентне освітлення можете на свій розсуд, але гострої необхідності в ньому немає.

   Ви ж повинні слідувати зі своїм дизайном за: ефектним підсвічуванням на всю висоту магазину, яскравим дизайном, щоб захопити дитину, і зручністю для переміщення клієнтів і співробітників магазину. Якщо зможете збалансувати всі ці інтереси – тоді дизайн вашого магазину буде працювати на вас набагато сильніше, більше, ніж ви самі очікуєте.

  

Коментарі
+380667750110
+380667750110
Telegram
Viber
Mail